منتدىمنتدى مزاد بيع وشراءسوق البنك التنقل السريع بين المنتدتياتاختصر وقتك
بوابة نوكيا   بوابة نوكيا > منتديات العامة > منتديات المرح والتسلية > تسلية والعاب وألغاز
تابعنا على الفيس بوك تابعنا على تويتراضفنا لقائمة ال RSS

بوابة نوكيا


الصراحه المطلقه من 51 سؤال لتتعرف على شخصيتك ؟؟؟؟؟ صابرالعاشق امممم ؟؟؟




ساهم بنشر الصفحة
رد
 
أدوات الموضوع

السلام عليكم ورحمه الله وركاته

صباح \ مساء الورد

موضوعى اليوم هو مكون بى 51 سؤال
لنعرف شخصيتك بطريقه تانيه غير الماسنجر
ههههههههههههههههههههه



1- الأسم ؟

2- العمر ؟

3- الهواية ؟

4- الرقم اللي تحبه ؟

...5- اللون اللي تحبه ؟

6- ماهو فنانك وفنانتك المفضلين ؟

7- ما هو الشيء اللى تحب تسمعه ؟

8
- ما هو افضل ممثل او ممثله عندك ؟

9- ماهو شعارك في الحياة ؟

10- ماذا تعني لك الحياة ؟

11- ما هو نوع هاتفك المحمول ؟

12- ما هو المشروب الذى لا تستطيع الاستغناء عنه ؟

13- ما هى اجمل مرحله فى حياتك ؟

14- هل تمارس الرياضه ؟

15- ماهو اثمن شي فقدته ؟

16- متي تحس بالأمل ؟

17- متي تحس بخيبة الأمل ؟

18- ماهي امنيتك التي لم تتحقق ؟

19- ماهي امنيتك التي تحققت ؟

20- برأيكم ماهو العمر المثالي للزواج ؟

21- ماهو الشي الذي تتمناه ان يرجع عشانه الزمان لتعيشه ؟

22- ماهى المشكلة اللي تعباك في الحياة ؟

23- افضل اكلة عندك ؟

24-افضل يوم في حياتك ؟

25- اتعس يوم في حياتك ؟

26-
ما هو أكثر يوم تحبه في الأسبوع ؟

27- هل فكرت تغير اسمك ؟ ولماذا ؟

28- ماذا يعنى ليك المنتدى ؟

29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟

30- غرق المنتدى ومعاك قارب لا يحمل الا ثلاثه من تاخذه معك ؟

31- من هو كاتم اسرارك ؟

32- من هو افضل اصدقأءك ؟

33- لديك مصباح علاء الدين ثلاث امنيات اطلبها ؟

34- باقه ورد لمن تعطيها ؟

35- عضو يستاهل التقدير والاحترام ؟

36- عضو تحسه يفهمك ؟

37- عضو اتمنى التقى به ؟

38- عضو واثق من نفسه ؟

39- عضو نفسى اغير اسمه ؟

40- عضو يناسبه لقب (الطموح) ؟

41- عضو تعطيه درجه الامتياز بجداره ؟

42- من مثلك الاعلي ؟

43- من اقرب شخص الي قلبك ؟

44 - هل مقتنع بنفسك ؟

45- ماهو العيب السئ االي فيك ؟

46- ماهي الصفة الحلوة اللي فيك ؟

47- ماهى طموحك في الحياة ؟

48- هل تؤمن بالحظ ؟

49-ماهو حلم حياتك ؟

50- من هو افضل اقرباءك ؟

51- هل تعيش قصة حب في حياتك ؟

احذر عدوك مره وحبيبك مليون ........................

تحــــــــــــــــــــاتى لمن دمر حيـــــــــــــــــــــــ ـاتى

يارب اكون عملت موضوع حلو
واحب اقول مره تانيه
اى سؤال مش عاجب اى احد يبلغنى بيه فورا
علشان احذفه من الموضوع

:
ملاحظة:
اتمنى عنوان الموضوع يتغير بحسب اسم الضيف...
وايضا الضيف يختار اللي بعده بعد سماع ردود اللي قبله
يعني هيك يومين او اقل ويحل الضيف الجديد برساله من قبلنا ..

وانا اليوم مش هختار اى عضو اليوم
انا هسيب كل عضو يقول رايه فى الموضوع
وكمان اى عضو مش عاجبه اى سؤال يقول عليه

تحياتى ومودتى
اخوكم صابرالعاشق



تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
مشكووووووور أخ صابر على التوريطات .. قصدي الموضوع الرائع

أنا الحمدلله محدش حيفكر أنه يورطنا :-)

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليلإس مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وركاته

صباح \ مساء الورد







29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟
بس البنات اخذ ^^
ممممم ثلاثه منگ انت ي اخ صابر
وباقي التذاگر على حسابي ^^
{ناني_فوفو_وفاء_لولو_رمسيس_س وسن_صفصوفه_ليونه_رشا_
جنى الحلوه}

كويس خلينا ناخذ راحه شويه
هههههههه
اشكرك على اختيارى مع الاعضاء الكرام
بس لولو كنت سبيها
ههههههههههههههه

39- عضو نفسى اغير اسمه ؟
المس العاشق
بس الحمدلله الكل يقولها ناني ^^

فعلا وانا معاكى
هههههههه
لانها واخداه من اسمى
هههههههههههههه
بهزر يا نانى وانتى عارفه


41- عضو تعطيه درجه الامتياز بجداره ؟
صابر {قدر يطلعنا من الصمت ^^

والله دى شهاده احتفظ بيها
مش لقب وحيد الرخم
هههههههههههه

طيب يا عمو وحيد انت راح تشوف
موضوع منى اصعب موضوع هيبقى فى المنتدى
والله راح اخلى الكل يخاف يدخله
هههههههههههه


احم احم
شفتو انا جريئه ورديت على الاسئله
ههههااي مو مثل بعض الناس ^_*


فعلا يا لوسى انتى جريئه
وعجبانى شجاعتك وشجاعه فوفو
وكل من يدخل ويقول اجاباته فى الموضوع

بس احب اقول معلومه
انا باذن الله بحضر موضوع
اصعب واصعب من الموضوع دى

علشان خاطر الكل

واحب اشكرك على مشاركتك فى الموضوع
واشكر كل من ساهم فيه

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
هههههههههههه اخي صابر انت صاحب التوريط واستاذنا اولا من سقط فيها هههههههههههههههه
مشكطور على موضوعك رائع
وكذلك صراحة الاستاذا واخي رضا

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
الله يعطيك العافيه مررررررررره كنت طفشانه بس لماا دخلت على موضوعك تسليته
تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
1- الأسم ؟
معتز أحمد
2- العمر ؟
12 سنهـ { لسهـ صغير }
بس ميغركش السن
ههههههههههـ
3- الهواية ؟
الانترنت & كورهـ
4- الرقم اللي تحبه ؟
8
...5- اللون اللي تحبه ؟
الأسود
6- ماهو فنانك وفنانتك المفضلين ؟
مش بحب حد عربى معين
كلوا أجنبى { فيفتى سينت & آشر }
7- ما هو الشيء اللى تحب تسمعه ؟
القرآن
8- ما هو افضل ممثل او ممثله عندك ؟
بردهـ مش بحب حد معين
9- ماهو شعارك في الحياة ؟
لسهـ مفيش لما أكبر أقولكـ ^ــ^
10- ماذا تعني لك الحياة ؟
ولا حاجهـ :/
11- ما هو نوع هاتفك المحمول ؟
N 80 { بعتهـ }
12- ما هو المشروب الذى لا تستطيع الاستغناء عنه ؟
كوكا كولا
13- ما هى اجمل مرحله فى حياتك ؟
مجربتش غير مرحلهـ واحدهـ
هههههـ
لما أكبر هقولكـ
14- هل تمارس الرياضه ؟
بدون شكـ
15- ماهو اثمن شي فقدته ؟
لسهـ مفقدتش حاجهـ { و الحمد لله }
16- متي تحس بالأمل ؟
ديماً عندى أمل
17- متي تحس بخيبة الأمل ؟
أبداً
18- ماهي امنيتك التي لم تتحقق ؟
لسهـ مععنديش أمانى كثير
19- ماهي امنيتك التي تحققت ؟
الاجابهـ الى فوق ^ــ^
20- برأيكم ماهو العمر المثالي للزواج ؟
22 >> 29 كفايهـ لغايهـ هنا
ههههههـ
21- ماهو الشي الذي تتمناه ان يرجع عشانه الزمان لتعيشه ؟
مش عاوز الزمن يرجع علشان حاجهـ
22- ماهى المشكلة اللي تعباك في الحياة ؟
ولا حاجهـ
23- افضل اكلة عندك ؟
مكرونهـ بالبشامل & المحشى { زى كل المصريين }
ههههههـ
24-افضل يوم في حياتك ؟
يوم ولادتى
هههههههههـ
25- اتعس يوم في حياتك ؟
لسهـ مفيش { ان شاء الله مفيش }
26- ما هو أكثر يوم تحبه في الأسبوع ؟
يوم الأجازهـ ^ــ^
27- هل فكرت تغير اسمك ؟ ولماذا ؟
لا مفكرتش
عجبنى كدهـ
28- ماذا يعنى ليك المنتدى ؟
فى الوقات الحاضر
يعتبر نص حياتى
29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟
هاخد صابر { علشان أضربهـ على الأسألهـ دهـ } هههههههههـ
و هاخد وحيد { و احنا فى الطيارهـ هرميهـ من الشباك } هههههههههـ
و بعد لما أوقع وحيد من الشباك أروح أجيبهـ
و أديلهـ كمان تذكرهـ سفر { يروح السعوديهـ }
شوفت كارمكـ ازاى ^ــ^
30- غرق المنتدى ومعاك قارب لا يحمل الا ثلاثه من تاخذه معك ؟
أكسر القارب
و أنزل معاهمـ فى البحر { السباحهـ رياضهـ }
هههههههـ
31- من هو كاتم اسرارك ؟
عقلى
32- من هو افضل اصدقأءك ؟
عبد الفتاح { X John Morrison X }
مع بعض و احنا فى الحضانهـ ^ــ^
33- لديك مصباح علاء الدين ثلاث امنيات اطلبها ؟
قول يارب ألاقيهـ
34- باقه ورد لمن تعطيها ؟
للأستاذ عماد
35- عضو يستاهل التقدير والاحترام ؟
ميسى { محمد }
36- عضو تحسه يفهمك ؟
أنت يا صابر { رخم زى بالظبط } ^ــ^
37- عضو اتمنى التقى به ؟
عماد & صابر & وحيد
38- عضو واثق من نفسه ؟
أنا ^ـــ^
39- عضو نفسى اغير اسمه ؟
أنت أخليهـ صابر الرخم ^ــ^ >> هزار
40- عضو يناسبه لقب (الطموح) ؟
DR.HAMDAN
41- عضو تعطيه درجه الامتياز بجداره ؟
الأستاذ أبو يوسف
42- من مثلك الاعلي ؟
الرسول صلى الله عليهـ و سلمـ
43- من اقرب شخص الي قلبك ؟
الرسول & والدى
44 - هل مقتنع بنفسك ؟
بكل تأكيد
45- ماهو العيب السئ االي فيك ؟
انى بكون هادى جداً
و لو اتعصبت بكون عصبى جداً { الرجل الأخضر }
ههههههههـ
46- ماهي الصفة الحلوة اللي فيك ؟
شجااع & هادى فى أى وقت مهما كان
47- ماهى طموحك في الحياة ؟
أكون مهندس كمبيوتر
48- هل تؤمن بالحظ ؟
لا كل شئ نصيب
49-ماهو حلم حياتك ؟
أدخل الجنهـ
50- من هو افضل اقرباءك ؟
خاالى
51- هل تعيش قصة حب في حياتك ؟
12 سنهـ { انت ايهـ رأيكـ }
هههههـ

و أحب أشكر صابر على الأسئلهـ الرخمهـ دهـ
تسلم يا صابر
على موضوعـ التوريط الروعهـ دهـ


تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts

مشاء الله الكل مؤدب ويرد لوحدة انا ايضاء سوف اكون مثلكم




السلام عليكم ورحمه الله وركاته

صباح \ مساء الورد

موضوعى اليوم هو مكون بى 51 سؤال
لنعرف شخصيتك بطريقه تانيه غير الماسنجر
ههههههههههههههههههههه



1- الأسم ؟
وجدي فوزي شاهين
2- العمر ؟
الاعمار بيد الله
29
3- الهواية ؟
الانترنت ورفع الاثقال
4- الرقم اللي تحبه ؟
كل الارقام واحد عندي
...5- اللون اللي تحبه ؟
الاسود
6- ماهو فنانك وفنانتك المفضلين ؟
انا لا احب الفننانين
7- ما هو الشيء اللى تحب تسمعه ؟
كتاب الله
8- ما هو افضل ممثل او ممثله عندك ؟
انا لا احب الفننانين
9- ماهو شعارك في الحياة ؟
ان الله يفعل ما يريد
10- ماذا تعني لك الحياة ؟
مشوار يجب عليك اكمالة
11- ما هو نوع هاتفك المحمول ؟
nokia E7
12- ما هو المشروب الذى لا تستطيع الاستغناء عنه ؟
القهوة
13- ما هى اجمل مرحله فى حياتك ؟
الطفولة
14- هل تمارس الرياضه ؟
ليس دائما
15- ماهو اثمن شي فقدته ؟
حبوبتي ( ام امي)
16- متي تحس بالأمل ؟
دائما
17- متي تحس بخيبة الأمل ؟
لا احس بها
18- ماهي امنيتك التي لم تتحقق ؟
ان اكمل الماجستير في الاوركل
19- ماهي امنيتك التي تحققت ؟
ان اكون استاذ
20- برأيكم ماهو العمر المثالي للزواج ؟
بعد اكمال الجامعه دون تحديد
21- ماهو الشي الذي تتمناه ان يرجع عشانه الزمان لتعيشه ؟
الطفولة
22- ماهى المشكلة اللي تعباك في الحياة ؟
فراغ العقول ( الجيل اصبح خاوي من القيم الجميلة )
23- افضل اكلة عندك ؟
القراصة
24-افضل يوم في حياتك ؟
يوم مولدي
25- اتعس يوم في حياتك ؟
وفاة حبوبتي
26- ما هو أكثر يوم تحبه في الأسبوع ؟
الجمعة
27- هل فكرت تغير اسمك ؟ ولماذا ؟
لا .... لا يوجد سبب
28- ماذا يعنى ليك المنتدى ؟
%80 من يومي
29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟
ابو يوسف وشايل و انت و يوسف مصطفي وصفصف
وميسي والاستاذة SmartGirl ووحيد والاستاذ عماد
و......................
هل قلت 30 تذكرة ام 3
30- غرق المنتدى ومعاك قارب لا يحمل الا ثلاثه من تاخذه معك ؟
انزل اليهم انا وكما قال المثل موت الجماعة عرس
31- من هو كاتم اسرارك ؟
قلبي
32- من هو افضل اصدقأءك ؟
عقلي
33- لديك مصباح علاء الدين ثلاث امنيات اطلبها ؟
ان احج بيت الله
ان ابر امي وابي
34- باقه ورد لمن تعطيها ؟
امي وابي ومن اسس المنتدي وكل من يعمل لكي يكون المنتدي في المقدمة
35- عضو يستاهل التقدير والاحترام ؟
يويف ابو سوسف شايل مصطفي صفصف وصاحب الموضوع
36- عضو تحسه يفهمك ؟
اخي يويف ابو يوسف
37- عضو اتمنى التقى به ؟
كل من في المنتدي
38- عضو واثق من نفسه ؟
اخي شايل
39- عضو نفسى اغير اسمه ؟
لا احد
40- عضو يناسبه لقب (الطموح) ؟
يوسف
41- عضو تعطيه درجه الامتياز بجداره ؟
ابويوسف
42- من مثلك الاعلي ؟
ابي
43- من اقرب شخص الي قلبك ؟
اخي الاكبر
44 - هل مقتنع بنفسك ؟
بنسبة 60%
45- ماهو العيب السئ االي فيك ؟
عدم التداخل السريع مع الناس
46- ماهي الصفة الحلوة اللي فيك ؟
هذه يحددها غيري
47- ماهى طموحك في الحياة ؟
ان اكمل الماجستير في الاوركل
48- هل تؤمن بالحظ ؟
لا
49-ماهو حلم حياتك ؟
ان ابر امي وابي
50- من هو افضل اقرباءك ؟
اخي الاكبر
51- هل تعيش قصة حب في حياتك ؟
نعم حب امي وابي

مشكور علي الموضوع فقط الاسئلة كثيرة
كل الود والتقييم
مودتي



تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
موضوووووووووووع روعه ياصابر لاتحرمنا من جديدك
وننتظر الضيوف الحلوين
تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟
ناني ولوسه ولولو
شكرآ يا احلى وفاء ولي الشرف بمرافقتكم
************
30- غرق المنتدى ومعاك قارب لا يحمل الا ثلاثه من تاخذه معك ؟
نفس الثلاثة مش هاخدك معايا مش تقلق هاخليك تغرق
ههههههههههههههههههه لاتعليق
**************
40- عضو يناسبه لقب (الطموح) ؟
ناني وزنبقة الماء وليدي جاجا
شكرآ ياقمر وانا ايضآ اراك طموحه لان كل ماتقدمينه مميز ورائع

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
29- لديك 3 تذاكر سفر من من الاعضاء تاخذه معك ؟
بس البنات اخذ ^^
ممممم ثلاثه منگ انت ي اخ صابر
وباقي التذاگر على حسابي ^^
{ناني_فوفو_وفاء_لولو_رمسيس_س وسن_صفصوفه_ليونه_رشا_
جنى الحلوه}
شكرآ يا احلى لوسه وانا اتشرف اكون مع احلى بنات بالمنتدى
****************
37- عضو اتمنى التقى به ؟
ناني
وانا اتمنى ان التقي بك يا احلى قمر
*************
39- عضو نفسى اغير اسمه ؟
المس العاشق
بس الحمدلله الكل يقولها ناني ^^

انتبهي لايزعل المس هههههههههههههههه

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
39- عضو نفسى اغير اسمه ؟
المس العاشق
بس الحمدلله الكل يقولها ناني ^^

فعلا وانا معاكى
هههههههه
لانها واخداه من اسمى
هههههههههههههه
بهزر يا نانى وانتى عارفه

اعتقد انت الي اخذت من اسمي يااخي صابر العاشق
لاني سجلت قبلك بالمنتدى
ههههههههههههههههههه

ولكن هذا يسعدني ولا اتمنى ان تغير اسمك لانه اسم مميز

تايم فيور timeviewer تيم فيور timeviewer - meet experts
الساعة الآن 07:38 PM.